چگونگی درمان دندان شل در بزرگسالان !!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 3 آبان 1400
بازدید : 283
نویسنده : mozhgan

یک دندان شل در یک کودک اغلب به راحتی حل میشود. با این حال، هنگامی که فرد به نوجوانی می رسد،شل شدن  دندان دیگر یک رخداد طبیعی نیست. بزرگسالان ممکن است هنگام رعایت دندان هایشان دچار هراس شوند. دندان ها دائمی هستند و طراحی شده اند تا یک عمر طول بکشند. برخی از علل دندان های شل در بزرگسالان بی ضرر هستند. دیگران نیاز به مراقبت از دندانپزشکی دارند تا دندان را نجات دهند، آن را حذف کنند یا جایگزین آن با ایمپلنت دندان یا بریج دندان شوند.

بیشتربخوانید... برگشت درمان ارتودنسی

علل دندان شل در بزرگسالان 

عوامل زیر اغلب به دلیل لکنت در یک یا چند دندان می باشند:

  • بیماری لثه
  • بارداری
  • پوکی استخوان
  • آسیب به دندان

گزینه های درمان برای دندان شل

  • نگهدارنده یا محافظ نیش
  • نگهدارنده یا گارد نیش ممکن است به جلوگیری از آسیاب کردن دندان کمک کند.
  • طیف وسیعی از درمان ها می تواند کمک کند، و بهترین گزینه به علت ریزش بستگی دارد.

 درمان شامل موارد زیر است:

مقیاس بندی و برنامه ریزی ریشه. این یک نوع روش تمیز کردن عمیق است که می تواند درمان شود و به معکوس کردن بیماری لثه کمک کند. داروها یا شستشوی دهان این می تواند به لثه های آلوده کمک کند تا باکتری ها را در دهان درمان کند. عمل جراحی. هدف این است که بافت لثه التهابی و استخوان که توسط بیماری لثه آسیب دیده است، برداشته شود.پیوند استخوان این می تواند کمک به بازسازی استخوان های از دست رفته به بیماری های لثه شود. پیوند بافت نرم. همچنین به عنوان گرافت لثه شناخته می شود، این می تواند باعث از دست رفتن بیشتر دندان یا دندان در افراد مبتلا به بیماری لثه شود. لوازم دندانپزشکی، مانند تقسیم بیت. این می تواند آسیب را از سنگ زنی کاهش دهد و پس از عمل جراحی دهان می تواند به بهبودی کمک کند. درمان دیابت. درمان مناسب برای سلامت دندان ها مهم است.

بیشتربخوانید... سیگار و ارتودنسی

نتیجه گیری:

امروزه افراد زیادی مخصوصا کودکان دچار مشکلات بهداشت دهان و دندان می شوند. این می تواند ناشی از خوردن بعضی از غذاها، نوشیدن نوشیدنی ها، کمبود ویتامین های اساسی، عفونت های دهان و دندان و  یا مشکلات روزمره بهداشت دهان و دندان باشد. با این حال، هنگامی که یک فرد قادر به جلوگیری از این عمل نیست، مراجعه به یک کلینیک دندانپزشکی کار عاقلانه ای خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر خدمات دندانپزشکی (جراحی فک، دندانپزشکی اطفال، ارتودنسی دندان  و ...) می توانید به سایت دندانپزشکی ایده آل مراجعه کنید.

منبع: https://www.orthoblog.ir/





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com